Thursday, November 5, 2015

Perlukan Bantuan Kewangan?????????

-->Mengalami masalah kewangan?? 
-->Masalah duit seringkali menimpa anda??
-->Loan anda terpaksa mengambil masa berbulan-bulan untuk diluluskan??
    Dengan kami semua masalah anda dapat kami atasi dengan segera.. tanpa menunggu berbulan-bulan..
    ::FAST CASH
    ::LOAN APPROVED 100%
    ::FULL LOAN
 Hubungi sahaja kami
    : 011-17645056 (CALL/SMS/WHATSAPP/WECHAT/LINE)
    : 07-7993733

    : 012-7146505
    : EMAIL : innoceanmersing@gmail.com
 Atau datang sahaja ke pejabat kami berdasarkan alamat kami yang tertera..
 NO.51, JALAN SULAIMAN, BANDAR TEPIAN SUNGAI 2, 86800 MERSING, JOHOR.





Salam sejahtera,
Kini semua boleh mendapat PINJAMAN/TUNAI dengan mudah dan fleksibel...

*Kaki tangan kerajaan

*Pekerja swasta,Pekerja kilang

* Socso/Golongan Berpencen/Pesara
Kami juga boleh TAMBAH PINJAMAN untuk anda yang sudah pinjam di syarikat lain.

Jaminan kelulusan kredit pada hari yang sama.
Dokumen yang diperlukan :
- Salinan kad pengenalan / I/C
- Penyata gaji 3 bulan terkini
- Penyata bank 3 bulan terkini
- Bil Utiliti (Elektrik/Air/Astro.
- Surat pengesahan jawatan majikan (jika ada)
* Pinjaman Sementara Menunggu Kelulusan EPF (50 Tahun/55 Tahun) juga dialu-alukan.
ANDA BOLEH HUBUNGI KAMI UNTUK SEBARANG PERTANYAAN DAN MAKLUMAT LANJUT 
OFFICE : 07-7993733
HP/WHATSAPP/WECHAT : 011-17645056
EMAIL : innoceanmersing@gmail.com



16 comments:

  1. PEMBERITAHUAN NOTICE NOTICE.
    Saatnya kita semua mulai mencari diri sendiri, nama saya Hussein Anwar dari Surabaya, Indonesia. Namun saat ini tinggal di Kuala Lumpur Malaysia dengan dua daugthers saya.
    Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi saran dan mendorong semua orang di sini. Mendapatkan pinjaman online tidak semudah kelihatannya, saya mendapat pinjaman online pertama saya di tahun 2011 setelah saya kehilangan istri saya untungnya bagi saya saya dapat bertemu dengan pembayaran saya dan saya melunasi pinjaman dalam waktu yang tepat. Pada bulan Oktober 2017 saya membutuhkan uang untuk membiayai kembali bisnis saya tetapi saya sudah kehilangan kontak dengan perusahaan yang memberi saya pinjaman. Saya mencoba mencari online tetapi saya akhirnya mempercayai sebuah perusahaan pinjaman tanpa iuran, saya telah kehilangan lebih dari Rp25.000.000 sebelum saya menyadari. Saya mendorong semua orang untuk berhati-hati dan pintar ketika mencari pinjaman online, tanda-tandanya jelas TIDAK, saya ulangi DO tidak mempercayai perusahaan peminjam yang menggunakan domain email gratis seperti. @ gmail.com .... @ yahoo.com ...... @ outlook.com atau ...... @ hotmail.com. mereka semua palsu. tidak ada perusahaan pinjaman nyata yang menggunakan surat semacam itu.
    Pada bulan Mei 2018, saya mendapat surat dari pos blog dan ketika saya menghubungi saya, saya mendapatkan pinjaman dalam waktu 48 jam setelah menyelesaikan proses verifikasi saya. Terima kasih FINANSIAL GLOBAL ..
    jika Anda memerlukan pinjaman bisnis mendesak atau pinjaman pribadi, Anda dapat menghubungi perwakilan pinjaman saya, seorang wanita yang baik dengan nama Sarah Harvey. Saya yakin sebagian besar dari kita mengenalnya karena dia telah membantu banyak orang dari negara kita.
    Email.- sarahharvey@myglobalfinancefund.com
    TOLONG jangan hubungi dia jika Anda tidak dapat membayar kembali pinjaman Anda atau berniat melarikan diri setelah mendapatkan pinjaman Anda ..
    Terima kasih

    ReplyDelete

  2. Zara Mohamed 10 Januari 2019 pada jam 12:08 siang.
    Saya Zara Mohamed, saya ingin bersaksi tentang pekerjaan baik Tuhan dalam hidup saya untuk orang-orang saya yang mencari pinjaman di Asia dan bagian lain dunia, karena situasi ekonomi yang buruk di beberapa negara. Anda harus sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan kredit palsu di internet, tetapi mereka sangat asli dalam pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban 4 kreditur kredit, saya hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, setelah dibebaskan dari penjara seorang teman saya yang mengalami situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman yang dapat diandalkan, aasimahaadilaahmed .loanfirm @ gmail.com. Saya mendapat pinjaman sebesar Rp.900.000.000 dari AASIMAHAADILAAHMED COMPANY dengan tarif rendah 1% dalam 24 jam yang saya terapkan tanpa tekanan atau tekanan. Jika Anda memerlukan pinjaman, Anda dapat menghubungi perusahaan pinjaman melalui email: (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) Jika Anda memerlukan bantuan dalam mengakses pinjaman, Anda dapat menghubungi saya melalui email: Mrs. Zara Mohamed, email: (zaramohamed508 @ gmail.com).
    Anda juga dapat menghubungi mereka @ whatapp + 447456405237
    lihat situs web @ aasimahaadilaahmed.loanfirm.site

    ReplyDelete
  3. TAWARAN TAMBAHAN URGENT ADALAH ANDA HARUS HUBUNGI KAMI
    Adakah anda memerlukan pinjaman? Ia adalah syarikat pinjaman berdaftar, dijamin dan bersertifikat, kami menyediakan pinjaman kepada individu, syarikat, syarikat, organisasi perniagaan dan orang di seluruh dunia. Adakah anda memerlukan pinjaman untuk sebarang tujuan? Sama ada anda mempunyai masalah kewangan, sama ada anda memerlukan pembantu kewangan, firma pinjaman Fred Larry adalah penyelesaian kepada semua masalah kewangan anda, pinjaman kami mudah, murah dan cepat. Hubungi kami hari ini untuk mendapatkan pinjaman ini, kami boleh menguruskan apa-apa pinjaman untuk belanjawan anda pada kadar hanya 3%. pemohon yang berminat mesti menghubungi kami melalui e-mel neadneadloan@gmail.com Panggilan / Whatsapp: +918586038302

    ReplyDelete
  4. TAWARAN TAMBAHAN URGENT ADALAH ANDA HARUS HUBUNGI KAMI
    Adakah anda memerlukan pinjaman? Ia adalah syarikat pinjaman berdaftar, dijamin dan bersertifikat, kami menyediakan pinjaman kepada individu, syarikat, syarikat, organisasi perniagaan dan orang di seluruh dunia. Adakah anda memerlukan pinjaman untuk sebarang tujuan? Sama ada anda mempunyai masalah kewangan, sama ada anda memerlukan pembantu kewangan, firma pinjaman Fred Larry adalah penyelesaian kepada semua masalah kewangan anda, pinjaman kami mudah, murah dan cepat. Hubungi kami hari ini untuk mendapatkan pinjaman ini, kami boleh menguruskan apa-apa pinjaman untuk belanjawan anda pada kadar hanya 3%. pemohon yang berminat mesti menghubungi kami melalui e-mel neadneadloan@gmail.com Panggilan / Whatsapp: +918586038302

    ReplyDelete
  5. Saya Amina muhammad, saya ingin memberi kesaksian kepada kerja-kerja Tuhan yang baik dalam hidup saya untuk rakyat saya yang mencari pinjaman di Asia dan bahagian dunia lain, kerana ekonomi yang buruk di sesetengah negara. Adakah mereka mencari pinjaman? Oleh itu, anda perlu berhati-hati kerana terdapat banyak syarikat kredit palsu di internet, tetapi mereka adalah salah satu syarikat pinjaman palsu. Saya telah menjadi mangsa 6 peminjam kredit, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman daripada syarikat itu. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang-orang atas hutang yang saya berhutang, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan seorang kawan saya yang saya menjelaskan keadaan saya kemudian memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang handal, saya mendapat pinjaman sebesar Rp. 850,000,000 dari Aziz & ANIS LOAN FIRM pada kadar yang rendah sebanyak 1% dalam masa 24 jam yang saya gunakan tanpa tekanan atau tekanan saya mendapat pinjaman saya. Jika anda memerlukan pinjaman, anda boleh menghubungi mereka melalui e-mel: (anisazizlenders@gmail.com) atau pada whatsapp +12083283097 Jika anda memerlukan bantuan dalam proses pinjaman, anda boleh menghubungi saya melalui e-mel: Puan Amina muhammad, email: aminamuhammadreal @ gmail.com saya berjanji kepada anda oleh allah yang maha kuasa anda akan mendapatkannya ...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

    Negara: Indonesia
    Nama: Queen Jamillah
    Alamat: Nusa Lembongan
    Teleph☎: +62 856-9328-4991
    WhatsApp: +62 856-9328-4991
    https://twitter.com/queen_jamillah
    e_mail: queenjamillah09@gmail.com
    Sudah dua tahun sekarang saya memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam jumlah 700 juta dari Iskandar Lestari Loan Company dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipu online saya bisa membuktikan kepada Anda semua bahwa Bunda Iskandar bukan pemberi pinjaman yang curang. telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran bulanan pinjaman yang saya pinjam sebelum saya memohon kepada ibu bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi lebih lanjut dari bisnis saya sehingga saya mengajukan jumlah 2,7miliar setelah melalui proses hukum transaksi saya disetujui oleh pihak berwenang dan dalam waktu tiga hari proses hukum untuk menyalurkan pinjaman saya ke rekening Bank Rakyat Indonesia saya tercapai dengan mudah. ​​Saya tidak memiliki tantangan dengan Bank Indonesia karena Ibu Iskandar dan tim Manajemen dari ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah sehingga tidak ada masalah sama sekali untuk bantuan keuangan, hubungi ISKANDAR LENDERS hari ini
    e_mail: [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ReplyDelete
  7. Adakah anda mencari perniagaan pinjaman, pinjaman peribadi, rumah pinjaman, kereta pinjaman, hutang hutang konsolidasi, pinjaman tanpa jaminan, usaha modal, dll ... Atau jika Anda menolak pinjaman oleh bank atau lembaga keuangan karena satu atau beberapa alasan. Anda berada di tempat yang sesuai untuk penyelesaian pinjaman anda! Saya adalah pemberi pinjaman peribadi, saya memberikan pinjaman kepada perusahaan dan individu dengan suku bunga rendah dan 1% yang layak. Manfaat. Silakan hubungi kami melalui surat: zippora.zimslenders@gmail.com

    DATA Peminjam S

    1) Nama Lengkap: ............................................. .................
    2) Alamat: .............................................. ...............................
    3) Negara: .............................................. ................................
    4) Jenis Kelamin: ............................................. ........................
    5) Status Perkawinan: ............................................. .................
    6) Pekerjaan: .............................................. ..............................
    7) Nombor Telefon: ............................................. ........................
    8) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: .........................................
    9) Durasi: .............................................. ......................................
    10) Tujuan Pinjaman: ............................................. ....................

    ReplyDelete
  8. Halo,
    Nama saya Dodi Bayu, saya adalah mangsa penipuan di tangan peminjam palsu, saya telah kehilangan kira-kira 38 juta kerana saya memerlukan 380 juta modal, saya hampir mati, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi, Perniagaan saya hancur dan dalam proses saya kehilangan anak saya, saya tidak boleh tahan lagi, pada Julai 2018, kawan saya Jerry Andi yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Anthony Yuliana, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman sebesar Rp 380 juta setelah saya membuat bayaran untuk insurans pinjaman dan bayaran pemindahan saya. Saya ingin mengambil peluang ini untuk menasihati orang Indonesia / maylay bahawa ada banyak cheat di luar sana, tetapi Anthony Yuliana adalah realistik dan boleh dipercayai jadi jika anda memerlukan pinjaman, dan ingin mendapatkan pinjaman dengan cepat, hanya mendaftar melalui Anthony Yuliana dan anda boleh hubungi melalui e-mel: (anthony.yulianalenders@gmail.com)
    Nombor Whatsapp +13234026088
    BBM INVITE (E37F9BCC) Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (dodibayu32@gmail.com) anda juga boleh menghubungi rakan saya (jerryandi843@gmail.com)

    ReplyDelete
  9. Apakah Anda mencari pinjaman bisnis, pinjaman pribadi, pinjaman rumah, pinjaman mobil, pinjaman konsolidasi utang, pinjaman tanpa jaminan, modal ventura, dll ... Atau jika Anda menolak pinjaman oleh bank atau lembaga keuangan karena satu atau beberapa alasan. Anda berada di tempat yang tepat untuk solusi pinjaman Anda! Saya adalah pemberi pinjaman pribadi, saya memberikan pinjaman kepada perusahaan dan individu dengan suku bunga rendah dan 1% terjangkau. Manfaat. Silakan hubungi kami melalui surat: zippora.zimslenders@gmail.com

    DATA Peminjam S

    1) Nama Lengkap: ..............................................................
    2) Alamat: .............................................................................
    3) Negara: ..............................................................................
    4) Jenis Kelamin: .....................................................................
    5) Status Perkawinan: ..............................................................
    6) Pekerjaan: ............................................................................
    7) Nomor Telepon: .....................................................................
    8) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: .........................................
    9) Durasi: ....................................................................................
    10) Tujuan Pinjaman: .

    ReplyDelete
  10. KABAR BAIK !!! KABAR BAIK !!! KABAR BAIK!!!


    Halo semua, nama saya Ibu Arya Theresia, saya dari Indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk berbagi kesaksian saya tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya dari MRS CHRISTY MORRIS LOAN FIRM karena begitu banyak pemberi pinjaman kredit palsu di sini di internet dan juga untuk membiarkan Anda tahu bahwa saya adalah korban dari penipu internet selama 6 kali, jadi saya kehilangan harapan tidak sampai seorang teman saya merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat handal disebut MRS. CHRISTY MORRIS yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari Rp850,000,0000 dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan, saya sarankan CHRISTY MORRIS LOAN FIRM adalah yang terbaik dan saya berdoa Tuhan akan memberkati mereka dan menjaga bisnis mereka ke depan, AminJika Anda memerlukan saran tentang bagaimana saya pergi melalui dengan itu, saya wil senang untuk menempatkan Anda melalui, Anda dapat menghubungi saya melalui Email: aryatheresia750@gmail.com

    Anda dapat menghubungi perusahaan langsung pada pinjaman mereka
    Email: christymorrisloanfirm@gmail.com
    Terima kasih
    Arya Theresia

    ReplyDelete
  11. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan segera?
    * Pemindahan yang sangat cepat dan segera ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah rendah sebanyak 2%
    * Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    SYARIKAT PINJAMAN TUNAI KASAR
    Ketua Pegawai Eksekutif
    Tel: +601111850392
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Laman web: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete
  12. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan segera?
    * Pemindahan yang sangat cepat dan segera ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah rendah sebanyak 2%

    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Selamat sejahtera
    Sir Joel Williams
    SYARIKAT PINJAMAN TUNAI KASAR
    Ketua Pegawai Eksekutif
    Tel: +601111850392
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete
  13. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan segera?
    * Transfer cepat dan cepat ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapat wang
    akaun bank
    * Kadar faedah rendah 2%
    * Tempoh pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun)
    * Syarat pinjaman dan pembayaran bulanan yang fleksibel

    E-mel: cashfirmarena@gmail.com

    Ketua Pegawai Eksekutif
    TEL: +60183723787
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Laman web: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete
  14. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan segera?
    * Transfer cepat dan cepat ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapat wang
    akaun bank
    * Kadar faedah rendah 2%
    * Tempoh pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun)
    * Syarat pinjaman dan pembayaran bulanan yang fleksibel

    E-mel: cashfirmarena@gmail.com

    TEL: +60183723787
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Laman web: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete
  15. Saya di sini untuk memberitahu siapa yang memerlukan pinjaman bahawa ACCESS LOAN menyediakan pinjaman dengan kadar faedah 2%. Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan pinjaman, sila hubungi kami melalui e-mel accessloan122@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau adakah anda memerlukan pinjaman ekuiti untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan agensi kewangan lain? Adakah anda memerlukan penggabungan pinjaman atau gadai janji? Jangan cari lagi kerana kami berada di sini untuk menjadikan semua masalah kewangan anda menjadi perkara masa lalu. Hubungi kami melalui e-mel:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Ini adalah Gadai janji Kewangan Lautan. Kami menawarkan pinjaman kepada mereka yang berminat dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%. Julatnya berkisar antara 5,000,00 Euro hingga maksimum 100,000,000,00 Euro.

    ReplyDelete