Monday, November 23, 2015

~INNOCEAN ENTERPRISE SDN BHD~



~SAUDARA DAN SAUDARI YANG DIHORMATI SEKALIAN~
Ingin membuat pinjaman peribadi di Mersing, Johor tetapi tak tahu di mana harus kunjungi? Anda mungkin runsing apabila pinjaman bank anda tidak lulus, dan mungkin ada sebab-sebab tertentu..Jangan bimbang! Kami sedia membantu anda! Anda direject bank kami sedia membantu anda..Blacklist,CCRIS,CTOS juga boleh memohon mengikut terma dan syarat-syarat yang kami perlukan..Kelulusan segera..Dahh jangan pening2 lagi..Mehh kunjungi syarikat kami di hadapan Public Bank dan sebaris KFC.Jangan segan..Kami sedia menolong anda..Silakan hubungi kami yeee!~:
07-7993733
011-17645056 (sms/call/whatsapp/wechat)
NO.51, JALAN SULAIMAN, BANDAR TEPIAN SUNGAI 2, 86800 MERSING, JOHOR.


14 comments:

  1. Hello semua,
    Nama saya Ahmad Asnul Brunei, saya menghubungi Firma Pinjaman Osman untuk pinjaman perniagaan berjumlah $ 250,000. Kemudian, saya diberitahu tentang langkah meluluskan jumlah pinjaman saya yang diminta, setelah mengambil risiko lagi kerana saya sangat terdesak untuk menubuhkan sebuah perniagaan kepada kejutan saya yang paling besar, jumlah pinjaman telah dikreditkan ke akaun bank saya dalam 24 jam perbankan tanpa apa-apa tekanan mendapatkan pinjaman saya. Saya terkejut kerana saya pertama kali jatuh mangsa penipuan! Jika anda berminat untuk mendapatkan sebarang jumlah pinjaman & anda berada di mana-mana negara, saya akan menasihatkan anda boleh menghubungi Firma Pinjaman Osman melalui e-mel osmanloanserves@gmail.com

    BORANG MAKLUMAT PERMOHONAN PINJAMAN
    Nama pertama......
    Nama tengah.....
    2) Jantina: .........
    3) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: .........
    4) Tempoh Pinjaman: .........
    5) Negara: .........
    6) Alamat Rumah: .........
    7) Nombor Mudah Alih: .........
    8) Alamat e-mel ..........
    9) Pendapatan Bulanan: .....................
    10) Pekerjaan: ...........................
    11) Tapak yang anda buat di sini tentang kami .....................
    Terima kasih dan salam mesra.
    Derek E-mel osmanloanserves@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Direktur hubungi whatsapp ..... +447456405237
    Bergabunglah dengan Instagram @
    Aasimahaadilaahmed.loanfirm
    Twitter; aasimhaloanfirm

    Halo semua, saya Teddy Liza, yang sekarang tinggal di Indonesia, saya menikah dengan dua anak dan saya terjebak dalam urusan sejak November 2018 dan saya perlu bantuan membayar tagihan untuk merawat anak saya. Saya mencoba mencari pinjaman dari berbagai perusahaan pinjaman, baik perusahaan swasta tetapi tidak pernah berhasil, dan kredit saya ditolak oleh sebagian besar bank. Tetapi seperti yang Tuhan inginkan, saya dikenalkan kepada seorang wanita yang memberikan pinjaman pribadi oleh seorang teman bernama Mrs. Enny dan saya mendapat pinjaman sebesar Rp 750.000.000. Syukurlah hari ini untuk hidup saya, saya sekarang adalah pemilik bisnis yang baik dan anak-anak sekarang. Sayangnya, jika Anda ingin mendapatkan pinjaman pribadi untuk membayar hutang dan memulai bisnis baru dengan tingkat kredit sangat rendah 1% dan rencana dan jadwal pembayaran yang lebih baik, silakan hubungi AASIMAHA ADILA AMHED LOAN FIRM, yang menawarkan semua jenis pinjaman kepada perorangan dan perusahaan dan saya juga ingin Tuhan memberkati lagi. Anda dapat mengumpulkan aplikasi Anda ke departemen (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) atau Anda dapat menghubungi saya melalui: teddyliza2020@gmail.com untuk bukti pengiriman kepada saya

    ReplyDelete
  3. Halo semua, nama saya Sarah Adia dari indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk mengucapkan terima kasih kepada ALLAH kerana membuat impian saya berlalu, saya telah mencari pinjaman selama 2 tahun yang lalu sekarang sehingga nama teman saya whos adalah LILOW YETTY memperkenalkan saya kepada Anthony Yuliana Pemberi Pinjaman yang boleh dipercayai, di mana saya akhirnya mendapat pinjaman sebesar Rp 350 juta, saya hanya membuat bayaran untuk pembayaran pinjaman dan transfer saya sebelum Anthony Yuliana Lenders memindahkan pinjaman sebesar Rp 350 juta ke dalam rekening saya, saya akan suka untuk menggunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada mereka yang mencari pinjaman untuk berhati-hati kerana 70% peminjam pinjaman hanya sedikit yang palsu. Sekiranya anda berminat untuk pinjaman, saya ingin memberi nasihat bahawa anda perlu menghubungi peminjam yang boleh dipercayai melalui e-mel (anthony.yulianalenders@gmail.com) atau melalui
    BBM INVITE (E37F9BCC) atau melalui
      whatsapp +1 (437) 7000827, e-mel saya untuk maklumat lanjut
    (sarahadia234@gmail.com)

    ReplyDelete
  4. Halo Semua Saya Ingin Berikan Kesaksian Bagaimana Saya Dapatkan Pinjaman Dari Pemberi Pinjaman Anthony Yuliana

    Nama saya, Musa Anwar dari indonesia, saya ingin memberi kesaksian tentang ALLAHS kerja yang baik dalam hidup saya kepada rakyat saya mencari pinjaman di Asia dan bahagian lain perkataan, kerana ekonomi yang buruk di beberapa negara. Adakah mereka mencari pinjaman antara anda? Jadi, anda perlu berhati-hati kerana banyak syarikat kredit menipu di sini di internet, tetapi mereka tetap tulen dalam syarikat pinjaman palsu, saya telah menjadi mangsa penipuan 6 kredit kredit, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman daripada syarikat mereka.

    Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang-orang dari hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan kawan saya yang saya nyatakan keadaan saya, kemudian memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang boleh dipercayai yang LANTUNG ANTHONY YULIANA. Saya mendapat pinjaman sebesar Rp 620,000,000 juta dari ANTHONY YULIANA LENDERS dengan tingkat rendah 1% dalam 48 jam yang saya gunakan tanpa tekanan atau tekanan apapun. Jika anda memerlukan pinjaman, anda boleh menghubungi mereka melalui e-mel: (anthony.yulianalenders@gmail.com)

    Jika anda memerlukan bantuan dengan proses pinjaman, anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel: (musaanwar76@gmail.com) dan beberapa orang lain yang juga mendapatkan pinjaman Puan zaniab sulaman, email: (zaniadsulaman890@gmail.com). Apa yang saya lakukan adalah memastikan saya tidak pernah terpenuhi dalam pembayaran ansuran bulanan seperti yang dipersetujui dengan syarikat pinjaman.

    Jadi saya memutuskan untuk berkongsi ALLAHS kerja yang baik melalui ANTHONY YULIANA LENDERS, kerana mereka mengubah hidup saya dan keluarga saya. Inilah sebabnya Allah SWT sentiasa memberkati mereka.

    ReplyDelete
  5. Jabatan Permohonan ..... abdulaaleebarakah.loanfirm@gmail.com
    Lembaga Pengarah melalui WhatsApp ...... + 1-3163-202595
    lihat alamat mel untuk maklumat @ abdulaaleebarakah.loanfirm@gmail.com

    BERITA BAIK! BERITA BAIK!! BERITA BAIK!!!
    Saya Khadija Ibrahim dari Tawau Malaysia .. Kebanyakan mereka yang mengatakan peminjam adalah salah, saya menjadi mangsa penipuan internet sejak 2018. Saya fikir kehidupan saya telah berakhir. Saya membaca mengenai kertas berita mengenai firma pinjaman bereputasi yang membantu ramai orang di seluruh dunia termasuk rakyat dari Malaysia (ABDULAALEE BARAKAH LOAN FIRM), dan saya mengambil kepercayaan dan memohon pinjaman sebanyak RM 370,000 selepas mengisi borang dan semua proses yang telah berjaya dilakukan, mereka memberi saya pinjaman sebanyak RM 370,000 dengan kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 1.5% dan juga tanpa cagaran sepanjang hayat saya dan kredit saya telah siap, dalam masa 2 jam ke dalam akaun MAYBANK saya tanpa sebarang masalah . Jika anda ingin pinjaman sebenar, hubungi syarikat pinjaman yang bereputasi 100% dan paling cepat dalam perjanjian dan penghantaran.
    hubungi .... abdulaaleebarakah.loanfirm@gmail.com
    Maklumat lanjut ... khadiibrahim19@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Nama: Syifa Agus
    Email: syifaagus1@gmail.com



    Suami saya dan saya harus mencari bantuan untuk membuka bisnis tetapi tidak dapat menemukan kreditor kredibel dengan suku bunga rendah di sini di negara saya sehingga kami memutuskan untuk mencoba Pinjaman online tetapi kami takut karena kami telah ditipu sebelumnya oleh beberapa kreditor online palsu tetapi Tuhan membimbing kita ke Kelompok Keuangan Kredit. Kami melihat posting dari mereka secara online jadi saya melamar dan mereka mengatakan kepada saya apa yang harus dilakukan, setelah menyelesaikan setiap tugas seperti yang mereka katakan, dua hari kemudian saya mendapat pinjaman mereka dan suami saya sangat senang bahkan ketika dia pertama kali menentang gagasan itu, sekarang kami memiliki bisnis kami sendiri, Credit Financial Group sangat luar biasa untuk melakukan bisnis dengan, memberi Anda saran keuangan, platform pembayaran pinjaman mereka sangat sederhana dan saya sangat senang saya menemukan mereka, Anda dapat menghubungi mereka melalui email [creditfinancialgroup01@gmail.com] dan jika Anda memiliki sesuatu atau pertanyaan, kirimkan saya email melalui [syifaagus1@gmail.com]


    Kontak
    Credit Financial Group
    creditfinancialgroup01@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Ini luar biasa saat saya mengira semua telah selesai dengan saya Ibu Iskandar datang untuk menyelamatkan saya. Saya sangat berhutang sejauh orang-orang yang saya pinjam uang dari geng melawan saya dan kemudian membuat saya ditangkap sebagai akibat dari hutang saya. ditahan selama berbulan-bulan maka masa rahmat diberikan kepada saya saat saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk membayar semua hutang yang saya terima sehingga saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditur sah online sehingga saya harus mencari Karena melalui blog saya berualang kali tertipu tapi ketika saya menemukan Ibu Iskandar CEO ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM, Tuhan mengarahkAan saya ke iklannya melalui blog karena daya tarik saya terhadapnya adalah benar-benar mukjizat mungkin karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak menderita karena itulah dia mengarahkan saya kepadanya. Jadi saya menerapkannya dengan antusias setelah beberapa jam pinjaman saya disetujui oleh Dewan dan dalam dua hari saya dikreditkan dengana jumlah pasti yang saya berikaan untuk semua ini tanpa jaminan tambahan Kredit Tanpa Agunan (KTA) sama seperti saya berbicara dengan Anda sekarang saya telah dapat menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri, saya tidak memerlukan bantuan orang lain sebelum saya memberi makan atau mengambil keuangan apa pun keputusan saya tidak punya urusan dengan Polisi lagi saya sekarang adalah wanita merdeka. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya silahkan hubungi Ibu melalui WhatsApp:::[+44] 7480 729811 atau melalui email perusahaan: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan fakta bahwa di dunia kesulitan ini Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda mengatasi gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara, jadi saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ibu Iskandar di alamat di atas sehingga bisa mengatasi kemerosotan keuangan dalam hidup Anda. Anda bisa menghubungi saya melalui email berikut: (anggaannisa1979@gmail.com)) selalu bersikap positif dengan Ibu Iskandar dia akan melihat Anda melalui semua tantangan finansial Anda dan kemudian memberi Anda sebuah tampilan baru finansial.

    Detail Kontak Penuh:

    Perusahaan: ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM (ISKANDAR LENDERS)
    Email: {iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    Alamat Facebook: {www.facebook.com/iskandar.lesteri.7}
    Website: {iskandarlestari.wordpress.com}

    TESTIMONI OLEH
    Penerima Manfaat: Angga Annisa
    Email: {anggaannisa1979@gmail.com}
    Twitter: [@AnggaAnnisa1]

    ReplyDelete
  8. Halo semua, nama saya Sarah Adia dari indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk mengucapkan terima kasih kepada ALLAH kerana membuat impian saya berlalu, saya telah mencari pinjaman selama 2 tahun yang lalu sekarang sehingga nama teman saya whos adalah LILOW YETTY memperkenalkan saya kepada Anthony Yuliana Pemberi Pinjaman yang boleh dipercayai, di mana saya akhirnya mendapat pinjaman sebesar Rp 350 juta, saya hanya membuat bayaran untuk pembayaran pinjaman dan transfer saya sebelum Anthony Yuliana Lenders memindahkan pinjaman sebesar Rp 350 juta ke dalam rekening saya, saya akan suka untuk menggunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada mereka yang mencari pinjaman untuk berhati-hati kerana 70% peminjam pinjaman hanya sedikit yang palsu. Sekiranya anda berminat untuk pinjaman, saya ingin memberi nasihat bahawa anda perlu menghubungi peminjam yang boleh dipercayai melalui e-mel (anthony.yulianalenders@gmail.com) atau melalui
    BBM INVITE (E37F9BCC) atau melalui
      whatsapp +13234026088, e-mel saya untuk maklumat lanjut
    (sarahadia234@gmail.com)

    ReplyDelete
  9. Apakah Anda mencari pinjaman bisnis, pinjaman pribadi, pinjaman rumah, mobil
    pinjaman, pinjaman pelajar, pinjaman konsolidasi utang, pinjaman tanpa jaminan, modal ventura
    modal, dll. Apakah Anda pinjaman oleh bank atau enggan keuangan
    ditetapkan untuk satu atau lebih alasan. Anda berada di tempat yang tepat untuk
    lunasi pinjaman Anda! Saya pemberi pinjaman pribadi, saya berikan
    perusahaan dan perorangan dengan suku bunga rendah dan terjangkau
    2%. Silakan hubungi saya melalui email
    (banestoloanf@gmail.com) (Whatsapp ..... +971586897671)

    ReplyDelete
  10. Apakah Anda mencari pinjaman bisnis, pinjaman pribadi, pinjaman rumah, mobil
    pinjaman, pinjaman pelajar, pinjaman konsolidasi utang, pinjaman tanpa jaminan, modal ventura
    modal, dll. Apakah Anda pinjaman oleh bank atau enggan keuangan
    ditetapkan untuk satu atau lebih alasan. Anda berada di tempat yang tepat untuk
    lunasi pinjaman Anda! Saya pemberi pinjaman pribadi, saya berikan
    perusahaan dan perorangan dengan suku bunga rendah dan terjangkau
    2%. Silakan hubungi saya melalui email
    (banestoloanf@gmail.com) (Whatsapp ..... +971586897671)

    ReplyDelete
  11. Nama saya Aditya Aulia, saya mengalami trauma kewangan kerana saya telah ditipu dan ditipu oleh banyak syarikat pinjaman dalam talian dan saya fikir tiada siapa yang dapat keluar dari urus niaga dalam talian tetapi semua keraguan saya segera diambil untuk berehat apabila rakan saya memperkenalkan saya. untuk ibu saya pada mulanya saya fikir ia masih menjadi permainan yang sama yang saya terpaksa memaksa diri saya untuk mengikuti semua proses kerana mereka datang kepada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua keperluan kerana permintaan oleh proses saya dapat memperoleh pinjaman 350 juta di akaun Bank Central Asia (BCA ) Apabila saya berjaga-jaga di telefon saya, saya tidak pernah mempercayainya, mungkin saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahawa ibu hubungan kini mengalami penembusan dalam pemanasan jantung dalam kehidupan kewangan anda sama ada ia BBM INVITE: {D8980E0B} atau yang anda mahukan sahkan saya? Anda boleh menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan anda juga boleh menghubungi ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) melalui: {mail: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    e_mail ::: [aditya.aulia139@gmail.com]
                  [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp ::: [+ 44] 7480 729811 [Sembang Hanya]
    Nombor Telefon [+44] 7480 729811 [Panggilan Sahaja]
    BBM INVITE ::: [D8980E0B]

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Nama: __ Hendi Zikri Didi
    Kota: _______________ Malaka
    pekerjaan: _ Pemilik bisnis
    Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

    Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya melamar Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

    Aplikasi / Pusat Kontak
    E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ____________________ + 447723553516

    ReplyDelete
  14. TESTIFIER: Zulaikha Yugesh
    zulaikhayugesh@gmail.com
    Pinjaman Hibah: Rp600.000.000
    Warga negara Malaysia dan tinggal di Indonesia

    RIKA ANDERSON LOAN COMPANY
    Website: rikaandersonloancompany.webs.com
    Email perusahaan: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Customer Service Whatsapp:   +15183602491

    Damai selalu bersamamu! Nama saya Bu Zulaikha Yugesh, warga negara Malaysia dan tinggal di Indonesia. Saya ingin bersaksi tentang pemberi pinjaman yang baik yang menunjukkan kepada saya bahwa setelah ditipu oleh 4 kreditor internet yang berbeda, mereka semua berjanji untuk memberi saya pinjaman setelah membuat saya membayar begitu banyak sehingga saya tidak mendapatkan apa-apa dan jumlahnya tidak positif.

    Saya kehilangan uang yang saya peroleh dengan susah payah dan mendapat Rp18.000.000 Suatu hari ketika saya menjelajah internet secara misterius, saya menemukan seorang lelaki kesaksian yang juga tertipu dan akhirnya terhubung dengan perusahaan pinjaman yang sah bernama Mother RIKA ANDERSON LOAN COMPANY (rikaandersonloancompany@gmail.com ) di mana dia akhirnya mendapatkan pinjaman, jadi saya memutuskan untuk menghubungi RIKA ANDERSON LOAN COMPANY yang sama dan kemudian menceritakan kisah saya tentang bagaimana saya ditipu oleh 4 peminjam berbeda yang tidak melakukan apa pun selain membuat saya sakit.

    Saya menjelaskan kepada perusahaan melalui pos dan semua yang mereka katakan kepada saya tidak perlu menangis karena saya akan mendapatkan pinjaman di perusahaan mereka dan juga saya membuat pilihan yang tepat untuk menghubungi mereka.
    Saya mengisi formulir aplikasi pinjaman dan meneruskan semua permintaan saya dan meminjamkan Rp600.000.000 oleh Perusahaan Hebat ini (RIKA ANDERSON LOAN COMPANY) yang dioperasikan oleh Ms. RIKA ANDERSON dan di sini saya senang hari ini dengan keluarga saya karena Ibu Rika memiliki pinjaman dengan saya .

    ReplyDelete