Thursday, November 5, 2015

INNOCEAN ENTERPRISE SDN BHD


























Innocean Enterprise Sdn Bhd adalah syarikat pinjaman berlesen WL3674/01/01-6/240217 yang dilulusan oleh kementerian Perumahan & Kerajaan tempatan di bawah akta pemberi pinjaman 1951.
Kakitangan kami di Innocean Enterprise Sdn Bhd. mempunyai pengalaman yang terbaik untuk membantu anda dalam peminjaman wang. Kami telah belajar banyak tentang keperluan khusus anda untuk kemudahan pinjaman wang.
Kami juga menawarkan perkhidmatan pinjaman wang dan penyelesaian yang paling inovatif untuk transaksi komersil. Perniagaan kami berpusat pada hubungan, dan perkhidmatan peribadi kami adalah terbaik dalam melayani keperluan peminjam
Kami memberi pinjaman peribadi dengan pinjaman kelulusan yang begitu cepat kami percaya bahawa kami akan menolong dan selesaikan apajua masalah kewangan anda.
Kami sedia membantu masalah kewangan anda dengan menyediakan Pinjaman Peribadi dan Settlement di Syarikat Lain.
Maklumat dan butir-butir peribadi semua pelanggan kami adalah sulit dan tidak didedahkan kepada sebarang pihak ketiga atau sesiapa pun.
Innocean Enterprise Sdn Bhd.. sentiasa mementingkan keyakinan serta kerahsiaan maklumat anda.

18 comments:

  1. DEWAN DIREKSI DAN EKUITAS ..... (+447456405237) email nya (((aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com))), Halo semua harap berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, jadi banyak lender pinjaman di sini adalah semua scammers dan mereka hanya di sini untuk scam Anda dari uang Anda, saya mengajukan pinjaman dari sekitar Rm550 dan saya diminta untuk membayar beberapa biaya dan saya dibayar, mereka meminta lagi dan lagi, saya membayar hampir 120,000 masih saya tidak mendapatkan pinjaman, happend kepada saya sekitar 5 kali dari perusahaan pinjaman yang berbeda, saya yang saya akan memenuhi hak satu tapi saya tidak. Untuk Tuhan Kemuliaan saya bertemu seorang teman yang baru saja diterapkan pada pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya ke AASIMAHA ADILA AHMED dari AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM, saya diterapkan untuk Rm750,000 . saya pikir itu adalah lelucon dan penipuan, tapi aku punya pinjaman saya dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa agunan. saya sangat senang karena saya adalah menyelamatkan dari mendapatkan miskin. jadi saya saran semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda. email nya (((aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com))), Anda tetap dapat menghubungi saya jika Anda membutuhkan info lebih lanjut dan bantuan di (arifazeemp@gmail.com) DEWAN DIREKaSI DAN EKUITAS ..... (+447456405237)

    ReplyDelete
  2. Direktur hubungi whatsapp ..... +447456405237
    Bergabunglah dengan Instagram @
    Aasimahaadilaahmed.loanfirm
    Twitter; aasimhaloanfirm

    Halo semua, saya Teddy Liza, yang sekarang tinggal di Indonesia, saya menikah dengan dua anak dan saya terjebak dalam urusan sejak November 2018 dan saya perlu bantuan membayar tagihan untuk merawat anak saya. Saya mencoba mencari pinjaman dari berbagai perusahaan pinjaman, baik perusahaan swasta tetapi tidak pernah berhasil, dan kredit saya ditolak oleh sebagian besar bank. Tetapi seperti yang Tuhan inginkan, saya dikenalkan kepada seorang wanita yang memberikan pinjaman pribadi oleh seorang teman bernama Mrs. Enny dan saya mendapat pinjaman sebesar Rp 750.000.000. Syukurlah hari ini untuk hidup saya, saya sekarang adalah pemilik bisnis yang baik dan anak-anak sekarang. Sayangnya, jika Anda ingin mendapatkan pinjaman pribadi untuk membayar hutang dan memulai bisnis baru dengan tingkat kredit sangat rendah 1% dan rencana dan jadwal pembayaran yang lebih baik, silakan hubungi AASIMAHA ADILA AMHED LOAN FIRM, yang menawarkan semua jenis pinjaman kepada perorangan dan perusahaan dan saya juga ingin Tuhan memberkati lagi. Anda dapat mengumpulkan aplikasi Anda ke departemen (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) atau Anda dapat menghubungi saya melalui: teddyliza2020@gmail.com untuk bukti pengiriman kepada saya

    ReplyDelete
  3. DEWAN DIREKSI DAN EKUITAS ..... (+447456405237)
    email nya (((aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com))),
    silakan kunjungi situs web @ aasimahaadilaahmed.loanfirmsite

    Halo semua harap berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, jadi banyak lender pinjaman di sini adalah semua scammers dan mereka hanya di sini untuk scam Anda dari uang Anda, saya mengajukan pinjaman dari sekitar Rm550 dan saya diminta untuk membayar beberapa biaya dan saya dibayar, mereka meminta lagi dan lagi, saya membayar hampir 120,000 masih saya tidak mendapatkan pinjaman, happend kepada saya sekitar 5 kali dari perusahaan pinjaman yang berbeda, saya yang saya akan memenuhi hak satu tapi saya tidak. Untuk Tuhan Kemuliaan saya bertemu seorang teman yang baru saja diterapkan pada pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya ke
    AASIMAHA ADILA AHMED dari AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM, saya diterapkan untuk Rm750,000 . saya pikir itu adalah
    lelucon dan penipuan, tapi aku punya pinjaman saya dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa agunan. saya sangat senang karena saya adalah menyelamatkan dari mendapatkan miskin. jadi saya saran semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.
    email nya (((aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com))), Anda tetap dapat menghubungi saya jika Anda membutuhkan info
    lebih lanjut dan bantuan di (arifazeemp@gmail.com)

    DEWAN DIREKaSI DAN EKUITAS ..... (+447456405237)
    sila layari laman web kami @ (aasimahaadilaahmed.loanfirm.site)

    ReplyDelete
  4. Halo semua, nama saya Sarah Adia dari indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk mengucapkan terima kasih kepada Allah kerana membuat impian saya berlalu, saya telah mencari pinjaman selama 2 tahun yang lalu sekarang sehingga nama teman saya whil LILOWYETTY memperkenalkan saya kepada Anthony Yuliana Meminjam peminjam yang boleh dipercayai, di mana saya akhirnya mendapat pinjaman sebesar Rp 350 juta, saya hanya membuat pembayaran untuk insurans dan pembayaran transfer saya sebelum Anthony Yuliana Lenders memindahkan pinjaman sebesar Rp 350 juta ke dalam rekening saya, saya ingin gunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada mereka yang mencari pinjaman untuk berhati-hati kerana 70% pemberi pinjaman pinjaman hanya sedikit yang palsu. Sekiranya anda berminat untuk pinjaman, saya ingin memberi nasihat bahawa anda perlu menghubungi peminjam yang boleh dipercayai melalui e-mel (anthony.yulianalenders@gmail.com) atau melalui
    BBM INVITE (E37F9BCC) atau melalui
      whatsapp +1 (437) 7000827,
    emel saya (sarahadia234@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. Halo,
    Nama saya Dodi Bayu, saya adalah mangsa penipuan di tangan peminjam palsu, saya telah kehilangan kira-kira 38 juta kerana saya memerlukan 380 juta modal, saya hampir mati, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi, Perniagaan saya hancur dan dalam proses saya kehilangan anak saya, saya tidak boleh tahan lagi, pada Julai 2018, kawan saya Jerry Andi yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Anthony Yuliana, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman sebesar Rp 380 juta setelah saya membuat bayaran untuk insurans pinjaman dan bayaran pemindahan saya. Saya ingin mengambil peluang ini untuk menasihati orang Indonesia / maylay bahawa ada banyak cheat di luar sana, tetapi Anthony Yuliana adalah realistik dan boleh dipercayai jadi jika anda memerlukan pinjaman, dan ingin mendapatkan pinjaman dengan cepat, cukup mendaftar melalui Anthony Yuliana dan anda boleh hubungi melalui e-mel: (anthony.yulianalenders@gmail.com)
    Nombor Whatsapp +1 (437) 7000827
    BBM INVITE (E37F9BCC) Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (dodibayu32@gmail.com) anda juga boleh menghubungi rakan saya (jerryandi843@gmail.com)

    ReplyDelete

  6. Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    e_mail:::[aditya.aulia139@gmail.com]
    [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp:::[+44] 7480 729811[Chats Only]
    Telephone Number☎[+44] 7480 729811[Calls Only]
    BBM INVITE:::[D8980E0B]

    ReplyDelete
  7. Nama: Syifa Agus
    Email: syifaagus1@gmail.com



    Suami saya dan saya harus mencari bantuan untuk membuka bisnis tetapi tidak dapat menemukan kreditor kredibel dengan suku bunga rendah di sini di negara saya sehingga kami memutuskan untuk mencoba Pinjaman online tetapi kami takut karena kami telah ditipu sebelumnya oleh beberapa kreditor online palsu tetapi Tuhan membimbing kita ke Kelompok Keuangan Kredit. Kami melihat posting dari mereka secara online jadi saya melamar dan mereka mengatakan kepada saya apa yang harus dilakukan, setelah menyelesaikan setiap tugas seperti yang mereka katakan, dua hari kemudian saya mendapat pinjaman mereka dan suami saya sangat senang bahkan ketika dia pertama kali menentang gagasan itu, sekarang kami memiliki bisnis kami sendiri, Credit Financial Group sangat luar biasa untuk melakukan bisnis dengan, memberi Anda saran keuangan, platform pembayaran pinjaman mereka sangat sederhana dan saya sangat senang saya menemukan mereka, Anda dapat menghubungi mereka melalui email [creditfinancialgroup01@gmail.com] dan jika Anda memiliki sesuatu atau pertanyaan, kirimkan saya email melalui [syifaagus1@gmail.com]


    Kontak
    Credit Financial Group
    creditfinancialgroup01@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Ini luar biasa saat saya mengira semua telah selesai dengan saya Ibu Iskandar datang untuk menyelamatkan saya. Saya sangat berhutang sejauh orang-orang yang saya pinjam uang dari geng melawan saya dan kemudian membuat saya ditangkap sebagai akibat dari hutang saya. ditahan selama berbulan-bulan maka masa rahmat diberikan kepada saya saat saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk membayar semua hutang yang saya terima sehingga saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditur sah online sehingga saya harus mencari Karena melalui blog saya berualang kali tertipu tapi ketika saya menemukan Ibu Iskandar CEO ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM, Tuhan mengarahkAan saya ke iklannya melalui blog karena daya tarik saya terhadapnya adalah benar-benar mukjizat mungkin karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak menderita karena itulah dia mengarahkan saya kepadanya. Jadi saya menerapkannya dengan antusias setelah beberapa jam pinjaman saya disetujui oleh Dewan dan dalam dua hari saya dikreditkan dengana jumlah pasti yang saya berikaan untuk semua ini tanpa jaminan tambahan Kredit Tanpa Agunan (KTA) sama seperti saya berbicara dengan Anda sekarang saya telah dapat menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri, saya tidak memerlukan bantuan orang lain sebelum saya memberi makan atau mengambil keuangan apa pun keputusan saya tidak punya urusan dengan Polisi lagi saya sekarang adalah wanita merdeka. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya silahkan hubungi Ibu melalui WhatsApp:::[+44] 7480 729811 atau melalui email perusahaan: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan fakta bahwa di dunia kesulitan ini Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda mengatasi gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara, jadi saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ibu Iskandar di alamat di atas sehingga bisa mengatasi kemerosotan keuangan dalam hidup Anda. Anda bisa menghubungi saya melalui email berikut: (anggaannisa1979@gmail.com)) selalu bersikap positif dengan Ibu Iskandar dia akan melihat Anda melalui semua tantangan finansial Anda dan kemudian memberi Anda sebuah tampilan baru finansial.

    Detail Kontak Penuh:

    Perusahaan: ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM (ISKANDAR LENDERS)
    Email: {iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    Alamat Facebook: {www.facebook.com/iskandar.lesteri.7}
    Website: {iskandarlestari.wordpress.com}

    TESTIMONI OLEH
    Penerima Manfaat: Angga Annisa
    Email: {anggaannisa1979@gmail.com}
    Twitter: [@AnggaAnnisa1]

    ReplyDelete
  9. WhatsApp ::: + 447456405237
    Twitter ::: pinjaman aasimahaadila
    situs web ::: https: //www.aasimahaadilaahmed.loanfirm.site

    Berita Mendesak! Berita Penting !! Berita Penting
    Nama saya Zalina Dianto, saya telah mengirim pesan di blog ini 3 tahun yang lalu. Saya ingin memberi tahu semua orang bahwa semua kesaksian pinjaman dan saran pinjaman semuanya palsu dan semua pembohong. Saya ditipu oleh banyak orang di blog ini, Sebelumnya , saya diperkenalkan ke perusahaan pinjaman terkemuka yang terdaftar dan memiliki situs web. Perusahaan pinjaman ibu muslim terkemuka memberi saya pinjaman sebesar RP 3,5 Triliun dengan tingkat bunga sangat rendah 1%. AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM PERUSAHAAN NYATA DAN 100% TERJAMIN. tolong, saya punya banyak expirience dengan pemberi pinjaman pinjaman palsu saya telah menunjukkan bagaimana mengetahui pemberi pinjaman palsu, harap baca ini akan membantu dan menyatukan Anda .insya allah
    BAGAIMANA CARA MENGETAHUI KREDIT PINJAMAN YANG PALSU
    (1) Peminjam palsu tidak perlu meminta collatera dan tidak ada situs web
    (2) Peminjam palsu tidak memiliki sertifikat bisnis
    (3) Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk pinjaman
    (4) Peminjam palsu tidak menggunakan gmail, tidak ada domine
    (5) Peminjam palsu tidak memiliki alamat kantor fisik
    (6) Pemberi pinjaman palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya trans
    Daftar Sekarang "<<<<<<<< (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
    Untuk info .... zalinadiato@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum wr.wb


    Kami adalah perusahaan pinjaman online terkemuka yang menyediakan layanan yang sangat cepat dan mudah dengan suku bunga rendah untuk pinjaman, tujuan utama kami adalah untuk membantu Anda dalam membangun bisnis Anda dan membuat Anda mandiri secara finansial. Anda harus siap untuk mengembangkan bisnis Anda dan memberi diri Anda dan keluarga Anda kehidupan yang lebih baik dan kesempatan untuk lebih nyaman dengan kehidupan, jangan hanya duduk di sana dan berharap semuanya akan berbalik. ini adalah kesempatan Anda untuk bebas dari semua hutang Anda, dan meningkatkan status keuangan Anda, meminta sejumlah pilihan Anda dan kami akan menyediakannya untuk Anda dalam waktu kurang dari 3 hari. ini adalah kesempatan yang telah Anda doakan, hubungi kami hari ini dan Anda akan sangat senang Anda melakukannya.


    Hubungi kami dengan.
    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com
    Pin BBM: {E39B5EE5}

    ReplyDelete
  11. Nama saya Aditya Aulia, saya mengalami trauma kewangan kerana saya telah ditipu dan ditipu oleh banyak syarikat pinjaman dalam talian dan saya fikir tiada siapa yang dapat keluar dari urus niaga dalam talian tetapi semua keraguan saya segera diambil untuk berehat apabila rakan saya memperkenalkan saya. untuk ibu saya pada mulanya saya fikir ia masih menjadi permainan yang sama yang saya terpaksa memaksa diri saya untuk mengikuti semua proses kerana mereka datang kepada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua keperluan kerana permintaan oleh proses saya dapat memperoleh pinjaman 350 juta di akaun Bank Central Asia (BCA ) Apabila saya berjaga-jaga di telefon saya, saya tidak pernah mempercayainya, mungkin saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahawa ibu hubungan kini mengalami penembusan dalam pemanasan jantung dalam kehidupan kewangan anda sama ada ia BBM INVITE: {D8980E0B} atau yang anda mahukan sahkan saya? Anda boleh menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan anda juga boleh menghubungi ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) melalui: {mail: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    e_mail ::: [aditya.aulia139@gmail.com]
                  [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp ::: [+ 44] 7480 729811 [Sembang Hanya]
    Nombor Telefon [+44] 7480 729811 [Panggilan Sahaja]
    BBM INVITE ::: [D8980E0B]

    ReplyDelete
  12. Dearest Esteems,

    We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: fastloanoffer34@gmail.com
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    ReplyDelete
  13. PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON
    Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Whatsapp: +19147057484

    Terima kasih kepada Tuhan Yang Maha Esa dan kepada PERUSAHAAN PINJAMAN ANDERSON
    karena memberi saya pinjaman $ 900.000.
    Nama saya Ayu Amangku dan emailnya ayuamangku@gmail.com, saya dari Jl.peninggaran Timur 009, RT 003/011, No 21 A Jakarta Indonesia.

    Saya telah berhutang selama bertahun-tahun sehingga saya mencari pinjaman tanpa riwayat kredit nol dan sangat membantu keuangan rumah, tetapi semua menolak saya karena peringkat kredit tinggi dan peringkat kredit rendah yang saya cari di internet dan tidak pernah berhenti membaca dan belajar tentang PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON di blog yang berbeda dari Maria fadhlan mariafadhlan@gmail.com, Ismaya Ismaya puspitanismaya@gmail.com dan Nabilah ashraff nabilahashraff@gmail.com. Saya menghubungi penasihat kredit Rika Anderson melalui email: (rikaandersonloancompany@gmail.com) Whatsapp: +19147057484 dengan keyakinan bahwa pinjaman saya diberikan pada 28 Februari 2019.

    Kemudian saya menyadari bahwa Tidak semua perusahaan pemberi pinjaman blog benar-benar palsu karena semua penghinaan keuangan saya telah diselesaikan, sekarang saya memiliki usaha bisnis yang baik, saya tidak dapat menyimpannya untuk diri saya sendiri sehingga saya harus mulai dengan membagikan kesaksian saya tentang perubahan hidup . Anda dapat menghubungi Ms. Rika Anderson melalui, atau melalui Anda juga dapat menghubungi saya untuk informasi melalui Email: ayuamangku@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Di RIKA ANDERSON LOAN COMPANY, kami menawarkan semua jenis bantuan kewangan kepada semua individu, kadar faedah kami adalah 2% setiap tahun. Kami juga memberikan nasihat dan bantuan kewangan kepada kami pelanggan dan pemohon Sekiranya anda mempunyai projek yang baik atau ingin memulakan perniagaan dan memerlukan pinjaman untuk membiayai dengan segera, kami dapat membincangkannya, menandatangani kontrak, dan kemudian membiayai projek atau perniagaan anda untuk anda bersama-sama dengan Bank Dunia dan Bank Industri.

    Kategori Perniagaan

    Perniagaan Merchandising.
    Perniagaan pembuatan
    Perniagaan Hibrid.
    Perniagaan tunggal
    Perkongsian.
    Syarikat.
    Syarikat terhad.
    pinjaman peribadi.
    pinjaman pelaburan.
    Pinjaman Pinjaman.
    Kredit pemilikan rumah.

    HUBUNGAN SYARIKAT PINJAMAN:
    Laman web: rikaandersonloancompany.webs.com
    E-mel: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Panggilan Pelanggan: (+1) 323 689-3663
    Sembang Whatsapp: (+1) 323-689-3663
    Facebook: Rika Anderson Alfreda
    Instagram: Rikaandersonloancompany.alfred
    Twitter: @LoanRika
    Ibu Pejabat: 228 Park Ave S, New York, NY 10003-1502, Amerika Syarikat
    Cukai / CAC /: 1095/0730/2028
    Mahkamah Agung Daerah New York, NY9016 34001

    ReplyDelete

  15. Hello everyone,
    My name is Mrs Shinta Angga, I live in Sihanoukville here in Cambodia and i am a happy woman today and i've decided to share my testimoney hear, i was in need of a loan to carry out a construction project and a friend introduced me to GANNETT INTERNATIONAL FINANCE LLP indeed they delivered as they promised, And not only did i complete the project i also had the advantage of an incredible opportunity to relocate and expand my business, at a pivotal time. The support I received from "Gannett International Finance LLP" staff was priceless." - Nancy Bosben,
    If you are in need of financing, don’t hesitate to contact them through
    WhatsApp: +447449373835 or
    E-mail: loans@gannettfinancellp.com
    "Thank you (Gannett International Finance LLP) for having faith in us to get us started!"

    ReplyDelete
  16. Are you having any difficulties or looking for a reliable financial instrument lender? seek no further,we are certified Financial Instrument providers in United Kingdom.

    We are direct providers of Fresh Cut BG, SBLC and MTN which are specifically for lease, our bank instrument can be engage in PPP Trading, Discounting, signature project (s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges, Real Estate and all kind of projects.

    Fresh Cut BG/SBLC Lease Price: 4% + 2%
    Fresh Cut BG/SBLC Purchase Price: 32% + 2%

    Should you find this interesting and acceptable? Kindly, contact us and we shall review and respond with draft Contract/MOU within 48hrs maximum.

    Please request for full procedure details if interested.

    For further inquiry contact:

    E-mail : info.relablemandate@gmail.com

    Name :Oscar theodore

    ReplyDelete
  17. Adakah anda memerlukan bantuan kewangan? Adakah anda menghadapi krisis kewangan atau anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan dana untuk menyelesaikan hutang atau membayar bil anda atau memulakan perniagaan yang baik? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda sukar mendapatkan perkhidmatan modal dari bank tempatan dan institusi kewangan lain? Inilah peluang anda untuk mendapatkan perkhidmatan kewangan dari syarikat kami. Kami menawarkan kewangan berikut kepada individu-

    * Kewangan komersial
    * Kewangan peribadi
    * Kewangan perniagaan
    * Pembiayaan pembinaan
    * Kewangan perniagaan dan banyak lagi: kadar faedah @ 1%;
    e_mail: (financialserviceauthority400@gmail.com)
    [Jumlah Minimum]
    RM 30.000.00
    [Jumlah Maksimum]
    RM 950.000.00


    WhatsApp: +60 112 569 3785

    ReplyDelete
  18. Notis!! Notis!! Notis!!

    Adakah anda ingin membiayai semula perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman dalam talian yang tulen untuk mendapatkan Bil anda? Memulakan perniagaan baru? Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi? atau Pinjaman Perniagaan, Mohon pinjaman cepat dan mudah untuk memulakan pembiayaan baharu projek anda pada kadar faedah termurah 1.5%. Hubungi kami melalui e-mel:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]


    PERKHIDMATAN KAMI

    * Pinjaman Rumah
    * Pinjaman Kenderaan
    * Pinjaman Gadai Janji
    * Pinjaman Perniagaan
    * Kenderaan Kewangan
    * Pinjaman peribadi

    Adakah anda memerlukan sejumlah besar modal untuk memulakan cadangan atau pengembangan perniagaan anda? Adakah bank atau broker menolak Permohonan Pinjaman kerana Skor Kredit Rendah atau Kekurangan Cagaran? Jangan teragak-agak untuk menghubungi kami untuk kemungkinan kerjasama perniagaan. Kami menawarkan perkhidmatan pinjaman terjamin untuk kedua-dua warganegara dan bukan warganegara.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel: [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    ReplyDelete